EGJE Basic – nové řešení pro malé a střední firmy!

Software EGJE Basic je cloudový HR informační systém zaměřený na segment malých a středních firem. Svým jednoduchým a intuitivním ovládáním napomáhá ke snadnějšímu vedení personální a mzdové agendy. Systém je poskytován jako služba, takže odpadají starosti se zajištěním jeho provozu a administrace potřebné infrastruktury, dodávané standardní nastavení umožňuje jeho rychlou implementaci. Přístup k aplikaci probíhá přes webové rozhraní, prostřednictvím internetu je možný odkudkoliv. Celkový koncept a základní ovládání je založeno na standardní verzi informačního systému Elanor Global Java Edition (EGJE).

EGJE Basic v kostce


Co EGJE Basic umí?

  PERSONÁLNÍ EVIDENCE

  • evidence osob a pracovních vztahů
  • evidence informací pro výpočet mzdy
  • ukončení pracovních vztahů včetně potřebné výstupní dokumentace
  • evidence lékařských prohlídek, školení

VÝSTUPY

  • generování výplatních lístků a dalších dokumentů vyžadovaných legislativou
  • bankovní příkazy (dle podporovaných formátů), potvrzení o příjmech
  • výstupy pro šetření Trexima
  • standardní exporty (účetnictví) a reporty

  MZDY

  • výpočet mezd v souladu s legislativou
  • kalkulace sociálního a zdravotního pojištění
  • roční zúčtování daně

VSTUPY

  • pravidelné, jednorázové
  • zadání ručně nebo dávkovým importem

Napište nám

Chcete se zeptat na vlastnosti softwaru?
Zajímají Vás funkcionality a možnosti rozšíření? Neváhejte nás kontaktovat.