Pomůžeme vám se správou lidských zdrojů!
Outsourcing pro personální oblast
Lidské zdroje jsou jednoznačně oblastí, která je pro firmu klíčová. Administrativní pokrytí veškeré související agendy je poměrně obsáhlé a nesouvisí přímo s core businessem. Obzvláště v době výkyvu v počtu zaměstnanců, expanze či navyšování počtu zaměstnanců se může stát intenzivně zatěžující a těžko zvládnutelné. Podobně jako u outsourcingu mezd jsme připraveni poskytnout našim zákazníkům podporu, součinnost a poradenství také v oblasti správy lidských zdrojů.
Jsme připraveni převzít HR administrativu. Ušetříte náklady a budete mít jistotu včasného, kvalitního a bezchybného zpracování povinné legislativní personální administrativy, mezi které mimo jiné patří bezpečnost práce a pracovnělékařské služby.
Současně s tím dokážeme převzít komunikaci se zaměstnanci a přípravu pracovněprávních dokumentů jakou jsou např. pracovní smlouvy.
Proč personální outsourcing právě s námi?
- Všechna data na jednom místě – elektronické záznamy týkající se personalistiky a mezd svých zaměstnanců máte na jednom místě.
- Odborná kapacita – máme zázemí odborných pracovníků, kteří se starají o včasné a bezchybné zpracování dokumentů a procesů. Nemusíte řešit zastupitelnost personalisty.
- Vlastní systémy – vyvinuli jsme vlastní personální a mzdový software otevřený pro další rozšiřování a aktualizace. Se svými zákazníky komunikujeme prostřednictvím vlastního zákaznického portálu.
- Aktuální legislativa – neustále sledujeme změny v legislativě a promítáme je do našeho systému.
- Kontrola nad daty – všechna data spojená se zpracovávanou personální agendou je možné sledovat on‑line.
- Spolupráce s třetími stranami – díky spolupráci s dalšími dodavateli můžeme zajistit služby týkající se prevence, bezpečnosti, ochrany zdraví a vzdělávání vašich zaměstnanců.
Co jsme schopni pro Vás zajistit v oblasti personálního outsourcingu:
- Příprava pracovněprávních dokumentů (nástupy, výstupy, změny)
- Podpisy pracovněprávních dokumentů se zaměstnanci
- Vedení složek zaměstnanců
- Sledování personálních lhůt (např. rodičovská dovolená)
- Personální přehledy v dohodnutém formátu
- Evidence benefitů pro zaměstnance, pomoc s výběrem dodavatelů benefitů
- Telefonické konzultace s kontaktní osobou i se zaměstnanci v českém a anglickém jazyce
- Evidence BOZP ve všech kategoriích
- Zajištění BOZP prostřednictvím subdodavatele
- Evidence zákonem stanovené lékařské péče
- Zajištění zákonem stanovené lékařské péče prostřednictvím subdodavatele
- Evidence pracovních úrazů a s tím spojené poradenství
- Příprava a zastupování zákazníka na jednání při kontrolách BOZP a lékařského auditu nebo jiným příslušným orgánem v souvislosti s HR agendou
- Hlášení cizinců na Úřad práce